Lappen och bil!

Trevlig kväll i går alltså!  Mindre fest hos Louise. Det började väl med att det skulle vara en lugnare kväll med lite Black tower. Nja den va väl ganska lugn, men inte lite Black tower! Det är ju såå gott som saft!  Ja det va roligt. Lite dålig musik bara, Moa du skulle vart där och hjälpt mig!! Jag bytte låt men dom bytte alltid tillbaka! Hade ja tur fick ja lyssna på halva låten med Slipknots Snuff! Som tur va gillade dom Takida, lite.

I kväll blir det väl att man sitter hemma och relaxar.
Några av mina vänner är ju bjudna till någon stor fest, men som sagt bara några är bjudna… och ja är inte en av dom. Om ja inte ville köra förstås, då får jag gärna komma dit! Va är det för dålig stil att försöka sig på att utnytja en för att man har lappen och bil! Har ni hört på maken? det va det dummaste ja har hört!
Yeey! Tack, tack såå mycket, det va omtänksamt!

Nej nu ska jag väl inte låta sur, det kanske bara va ett missförstånd? Men på festen är ja inte i kväll...


En liten bild på min pärla också!
=D






Kommentarer
Postat av: saab

gu vad dum jag känner mig nu, jag vet att jag pratade om att du kunde köra men jag menade inte allvar, jag visste ju såklart att du inte ville det..

2009-10-18 @ 11:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0