Tro det eller ej!

Tro det eller ej men det ska faktiskt  bli skönt att komma hem nu. Fast jag trivs ju något sjukt bra på jobbet. Men jag trivs inte sjukt bra där jag bor just nu. Eller det är ju bra att Tanya bor här, men annars skulle jag inte stanna en minut! 

Ja ska göra mitt bästa för att nästan alla ska känna sig så välkommna som möjligt när dom kommer in i MIN lägenhet. Man ska inte behöva känna sig ivägen 

Ja nu vill ja komma hem och börja köpa möbler och diverse till min lägenhet. Och så vill jag äta riktig mat, har levt på bröd och makrill och lite annat. Frukost lunch och middag. Urk nu vill ja har lagad varm mat!

I morgon åker jag och Tanya till sköna Sverige. Tanya har ärenden i Göteborg, så vad är mer passande att hon åker med mig då! Och det blir säkert mycket roligare att åka två. Det tar ju en stund, och ja kan inte prata med Enar hela tiden, han svarar aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0