Hamsterpaj

Jobbsökande hamster kan man nog säga att man är. Ja söker ju jobb och samtidigt letar jag saker till min lägenhet, hamstrar.  Idag åker jag med mamma och mormor till second hand huset i Örby, får se om jag hittar något där. Dom hade en så väldigt snygg glasservis där förra gången, men nje är lite snål också ju. Få se vad som finns idag, är på jakt efter en soffa men jag räknar ju med att ha den ganska länge så jag vill ju inte bara köpa en för köpandes skull. Nje det ska va en jag fastnar för. Och jag tror tyvärr inte det blir en bäddsoffa. Har kollat runt på bäddisar men dom är inte snygga eller så är dom inte goa att sitta i. Får väl ha en extra madrass om någon vill sova över. Ska nog ta mig en tur till Ikea någon dag också. Moa hänger säkert med =D.

I morn är jag uppe med tuppen och ska tvätta, 06:00- 10:00. Sen på dagen åker ja Moa och ,kanske Erik, ner till Laholm och hämtar lille katten Naggis.

Kommentarer
Postat av: Moa

Laholm

2009-09-15 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0