sushi och lampor till bilen

Idag har Sussi käkat sushi. Mumma. Fick dock en starkchock när jag skulle smaka på något grönt mystiskt som dom skickade med, urk inte så gått.

Tidigare idag åkte jag till Skene för att köpa nya lampor till min bil. Och direkt när jag öppnade munnen och började berätta vad för lampor jag skulle ha så fick expediten den “du är korkad- blicken” . Jo säkert.När jag inte kunde mitt reg. nummer utantill.  Han kollade på mig som om jag vore dum. Och innan han hann leta fram mina lampor så ringde hans telefon, så där fick jag stå och vänta i ca 20 minuter medans han pratade. Och när han väl pratat färdigt hade en annan kille kommit in i butiken och tagit det han skulle ha och gick mot kassan och ställde sig där.  Men han ser ju att jag va före och backar undan lite, men då frågar expediten om det går bra att han tar honom först, suck. Snäll som jag är ibland säger jag ju självklart okej. 

Så äntligen får jag mina lampor och får betala. Ja får inte ens ett “hej då” eller “tack”, nejdå när jag har betalat vänder han sig bara om och går. Vilken kelig typ! Dit går jag inte igen. Ja ska till och med säga vart det var någonstans i Skene, så att dom får skämmas. Nu vet jag inte vad butiken heter men den ligger vid bilprovningen i Skene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0